Darmowa dostawa do Paczkomatu od 45 zł :)
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


S
kładając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Uprasza się klientów o dołączenie do przesyłki dowolnego dowodu zakupu produktu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BEEMOBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Sołtysowska 22

31-589 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BEEMOBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Sołtysowska 22

31-589 Kraków

Znajdź nas ! :)